"SmackDown! LIVE" Results vom 13.06.2017

  • WWE - World Wrestling Entertainment
    "SmackDown Live"
    13.06.2017 - Smoothie King Center - New Orleans, Louisiana



  • Zitat

    This week's WWE SmackDown, featuring the final hype for Sunday's WWE Money In the Bank pay-per-view, drew 2.072 million viewers. This is down from last week's 2.349 million viewers and a new low for 2017.
    SmackDown was #11 in viewership on cable for the night, behind Lead with Jake Tapper, Rachel Maddow, Situation Room, CNN News Room, Last Word, Hannity, Tucker Carlson, The Five, Your World and the Jeff Sessions hearing on FOX News.
    SmackDown was #2 in the 18-49 demographic, behind ESPN's 30 For 30. In comparison, Monday's RAW drew 2.542 million viewer, down from last week's 2.994 million viewers and a new low for 2017.

    (Quelle: WrestlingINC)

  • Einfach witzig, wenn Rusev früher zum Ring kam, kamen "we want Lana"-Chants, heute ist es genau umgekehrt da kamen bei Lanas Auftritt "we want Rusev" Chants :D
    Overall ne gute Episode auch wenns nichts sonderlich besonderes war, freue mich aber trotzdem sehr auf den PPV.

    "You better watch..."
    "Watch what?"
    "It!!!"

  • Wieso sie Shinsuke jetzt bei Talking Smack hinsetzen ist mir schleierhaft. Die größten Schwächen von jemandem ausnutzen und kaum Stärken zeigen... Typisch WWE :dash:
    Da wünscht man sich fast er wär bei NXT geblieben, genau wie bei so einigen anderen.


    Zur SmackDown Ausgabe selbst, sie war in Ordnung, aber für eine Go-Home Ausgabe... Keine Ahnung. Hat mich jetzt nicht wirklich mitgerissen.
    Mal sehen was sie aus dem PPV machen. Potential ist definitiv da.